39

جرمنی کے مختلف ائیرپورٹ پر تعنیات سیکیورٹی اہلکار کی یونین نے تنخواہوں اور مراعات میں اضافے کے لیے جمعرات کو ہڑتال کرنے کا اعلان کردیا

برلن رپورٹ مطیع اللہ (تازہ اخبار،پی این پی نیوز ایچ ڈی)
جرمنی کے مختلف ائیرپورٹ پر تعنیات سیکیورٹی اہلکار کی یونین نے تنخواہوں اور مراعات میں اضافے کے لیے جمعرات کو ہڑتال کرنے کا اعلان کردیا
جرمنی 9 بڑے ائیرپورٹ پر 25 ہزار سے زائد سیکورٹی اہلکارہڑتال کرینگے جرمنی کے ہوائی اڈوں پر سیکیورٹی یونین کے مذاکرات ناکام ھونھ کی وجہ سے ہڑتال کرنے کا اعلان کردیا۔جرمنی کے مختلف ائیرپورٹ پر تعنیات تقریباً 25,000 اہلکار ہڑتال میں حصہ لینے کی توقع ہے۔
ائیرپورٹ ٹریڈ یونین نے منگل کو اعلان کیا کہ جرمنی کے بڑے ہوائی اڈوں پر سکیورٹی عملہ جمعرات یکم فروری کو ہڑتال کرینگے۔ یونین نے ائیرپورٹ سیکیورٹی کے شعبے میں تقریباً 25,000 ملازمین کو صبح سویرے سے کام بند کرنےکی ہداہت کی ہے ۔ یونین نے کہا کہ عملہ جرمنی کے سب سے بڑے فرینکفرٹ ہوائی اڈے کے ساتھ ساتھ برلن اور ملک بھر کے نو دیگر ہوائی اڈوں میں ہڑتال کرینگے۔
ہوائی اڈے کے سیکورٹی اہلکار سامان، عملے اور مسافروں کی جانچ کے ذمہ دار ہیں، یعنی ہوائی اڈے ان کے بغیر کام نہیں کر سکتے۔ اور یونین اپنے اراکین کے لیے زیادہ اجرت کا مطالبہ کر رہی ہے۔

پچھلے سال بھی ائیرپورٹ سیکورٹی یونین نے مارچ میں ہڑتال کرکے جرمنی بھر کے ہوائی اڈوں کو بند کر دیا تھا اور ہوائی ٹریفک میں خلل پیدا ہوا تھا۔

فیڈرل ایسوسی ایشن آف ایئر سیکیورٹی بزنسز (بی ڈی ایل ایس) کے ایک ترجمان نے میڈیا کو بتایا کہ انہیں ابھی تک ہڑتال کی باضابطہ اطلاع موصول نہیں ہوئی ہے، لیکن انہوں نے اگلے دن (جمعہ) کو علاقائی پبلک ٹرانسپورٹ کی ہڑتال کی روشنی میں ان منصوبوں پر تنقید کی۔

انہوں نے کہا کہ اس سے یہ تاثر پیدا ہوتا ہے کہ وردی “جی ڈی ایل سے مماثلت” کرنا چاہتی ہے، ریلوے ورکرز یونین کا حوالہ دیتے ہوئے جس نے گزشتہ ہفتے چھ روزہ ہڑتال کا اعلان کیا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں