پاکستان کرکٹ کے معروف باؤلر شعیب اختر کے اعزاز میں جدہ میں پاکستان قونصل جنرل خالد مجید كا پر تکلف عشائیہ 170

پاکستان کرکٹ کے معروف باؤلر شعیب اختر کے اعزاز میں جدہ میں پاکستان قونصل جنرل خالد مجید كا پر تکلف عشائیہ

جدہ سعودی عرب مريم شاهد رپورٹ(تازہ ترین اخبار،پی این پی نیوز ایچ ڈی)

پاکستان کرکٹ کے معروف باؤلر شعیب اختر کے اعزاز میں جدہ میں پاکستان قونصل جنرل خالد مجید نے پر تکلف عشائیہ دیا جس میں پاکستان کمیونٹی نے شرکت کی
عشائیہ کے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے قونصل جنرل جناب خالد مجید نے اہم کردار پر روشنی ڈالی، کھیل برادریوں اور قوموں کو ایک دوسرے کے قریب لانے میں اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔ انہوں نے مملکت میں کرکٹ کھیل کے امکانات پر روشنی ڈالی اور بتایا کہ کس طرح پاکستانی کمیونٹی اور پاکستان اپنے کرکٹ کے تجربے کو سعودی عرب کے ساتھ شیئر کر سکتے ہیں۔
شعیب اختر کے کرکٹ کیریئر کی منتخب جھلکیوں نے حاضرین کو مسحور کر دیا اور اپنے تبصروں میں شعیب نے KAUST اور قونصلیٹ جدہ اور پاکستانی کمیونٹی کا ان کے اور کرکٹ کے لیے تعاون پر شکریہ ادا کیا۔شاہ عبداللہ یونیورسٹی کے چئیرمین ژن جاو جو موسم سرماء کی سرگرمیوں کے ذمہ دار ہیں نے اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے اس بات پر روشنی ڈالی کہ کس طرح کھیل اور ثقافتی سرگرمیاں کمیونٹیز کو اکٹھا کر سکتی ہیں۔ ثقافتی مصروفیات کے لیے KAUST کی ڈائریکٹر محترمہ سمیعہ فالمبان اور جدہ کرکٹ ایسوسی ایشن کے ڈاکٹر فیض زین العابدین عشائیہ میں پاکستانی کمیونٹی کے قابل ذکر افراد، کاروباری شخصیات اور سماجی کارکنوں اور KAUST انتظامیہ، کمیونٹی اور فیکلٹی ممبران کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔ شعیب اختر KAUST میں سرمائی افزودگی پروگرام کے کلیدی نوٹ اسپیکر بھی ہوں گے اس سے قبل بہت سے عالمی شہرت یافتہ کھیل، سائنس اور کاروباری رہنما KAUST میں کلیدی نوٹ اسپیکر کے طور پر لیکچر دے چکے ہیں۔شعیب اختر نے کہا کہ بیرون ملک پاکستانی پاکستانی کی معیشت میں اہم رول ادا کررہے ہیں عشایہ سے قبل شعیب اختر نے پاکستان انٹرنیشنل اسکول میں پاکستانی طلباء میں ایک تقریب مین کرکٹ سے دلچسپی رکھنے والے طلباء میں کوچنگ کی جس میں بلے بازی اور بالینگ کے رموز سے آگاہ کیا.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں