گلوبل ریجن 2، 2023 بین الاقوامی خواتین لیڈرز امن اجلاس میں سعودی عرب سے ماہر تعلیم و نفسیات نمیرہ محسن کی شرکت 367

گلوبل ریجن 2، 2023 بین الاقوامی خواتین لیڈرز امن اجلاس میں سعودی عرب سے ماہر تعلیم و نفسیات نمیرہ محسن کی شرکت

سٹاف رپورٹ (تازہ اخبار،پی این پی نیوز ایچ ڈی)

اجلاس ‘خواتین کا کردار اور مستقبل’، نئی نسل کے لیے تبدیلی اور اختراع کے موضوع کے تحت منعقد ہوا۔2023 میں عالمی تعلیم و تربیت برائے خواتین کے تحت، “پائیدار امن کے لیے عالمی خواتین کی شراکت داری کو مضبوط بنانا”، میٹنگ “نئی نسل کے لیے تبدیلی اور اختراع میں خواتین کا کردار اور مستقبل” کے موضوع کے تحت منعقد کی گئی، جس میں 500 سے زائد افراد نے شرکت کی۔ 25 تعاون کرنے والے ممالک عالمی خطہ دوئم، یہ تقریب خواتین رہنماؤں کے عملی کردار کو اجاگر کرنے اور مخصوص نقطہ نظر پیش کرتے ہوئے پائیدار امن کو فروغ دینے کے لیے منعقد کی گئی تھی۔
اس کے علاوہ، مختلف ممالک کے لوگوں کی مبارکبادی ویڈیوز کے ساتھ پینل مباحثے کیے گئے، اور امن کی سرگرمیوں کے تناظر کو وسیع کرنے کے لیے سوال و جواب کا انعقاد کیا گیا۔ پینل ڈسکشن کو حنان یوسف (چیئر وومن، عرب آرگنائزیشن فار ڈائیلاگ اینڈ انٹرنیشنل کوآپریشن ود مصر، ٹی وی اناؤنسر) نے ماڈریٹ کیا۔ تقریب کے دیگر شرکاء میں کوریا، چین، جاپان، لبنان، مصر، یمن، عمان، یو اے ای، فلسطین، افریقہ، اور سعودی عرب سے خواتین راہنما شامل تھیں۔
اپنے خطاب میںG2 کے ریجنل ڈائریکٹر سیو یون لی نے کہا، “یہ میٹنگ بھر پورذمہ داری کے ساتھ تیار کی گئی ہے جو کہ ہمیں بنی نوع انسان کے سب سے عظیم اور قابل قدر کام میں شریک کرتی ہےاور مختلف ممالک کی خواتین لیڈروں کی پیشکشوں کے ذریعے، یہ خواتین کے کردار کی تبدیلی اور جدت کے حوالے سے مثبت تحریک لائے گی۔ “مزید برآں، عالمی تعلیم و تربیت برائے خواتین اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل (UNECOSOC) کی خصوصی مشاورتی حیثیت کے ساتھ ایک بین الاقوامی این جی او کے طور پر، مستقبل کی نسلوں تک امن کی دنیا کو ایک وراثت کے طور پر منتقل کرنے کیا نظریہ رکھتی ہے اور خواتین کی امن کی تعلیم میں فعال طور پر مصروف عمل ہے۔ امن اور جنگ کے خاتمے کے اعلان (DPCW) کو نافذ کرنے اور امن کی ثقافت کے فروغ پر زور دیتی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں