امریکہ ورجینیا کا ایک غیر کرونا کا شکار مریض جو کوویڈ 19 کے ساتھ اسپتال میں داخل ہے وہ سوشل میڈیا کا استعمال کر تے ہوۓ دوسروں کو باہر نا جانے اور کوڈ وکسین کی ترغیب دے رہا ہے 307

امریکہ ورجینیا کا ایک غیر کرونا کا شکار مریض جو کوویڈ 19 کے ساتھ اسپتال میں داخل ہے وہ سوشل میڈیا کا استعمال کر تے ہوۓ دوسروں کو باہر نا جانے اور کوڈ وکسین کی ترغیب دے رہا ہے

(سٹاف رپورٹ،تازہ اخبار،پاک نیوز پوائنٹ )

امریکہ ورجینیا کوویڈ مریض سیریس حالت میں ہسپتال کے بیڈ پر لوگوں کو ایس او پیز پر عمل کرنے اور وکسین لگوانے کی تلقین دے رہا ہے.
اس کی بیوی نے کہا ، “اگر آپ کو بیڈ پر سیریس حالت میں لیٹنا ہے ، اگر آپ کو کسی چیز سے محروم رہنا ہے تو آپ کو ویکسین لگانے کی ضرورت نہی ہے ، کیونکہ ہم نے نہیں کیا ، اور دیکھیں کہ ہم اب کہاں ہیں۔”
ٹریوس کیمبل ، 43 سال کا ہے ، ایک ہفتے سے زیادہ عرصے سے وائرس سے پیدا ہونے والی پیچیدگیوں کے ساتھ اسپتال میں ہے ، جس نے اس کی بیوی اور ان کے دو بچوں کو بھی متاثر کیا۔
کیلی کیمبل نے کہا کہ اس کے شوہر نے 22 جولائی کو مثبت ٹیسٹ کیا اور بتدریج طبیعت بہت خراب ہو گیی ۔ بالآخر اسے ہسپتال میں داخل کرایا گیا۔ اسے تشویش ہے کہ اسے وینٹی لیٹر پر رکھا جائے گا تاکہ اس کی سانس لینے میں مدد ملے۔
انہوں نے کہا ، “میرا مطلب ہے کہ وہ برابر سانس نہیں لے سکتا تھا پہلے وہ قطرینہ ہوا باقاعدہ کمرے سے آغاز کیا ، اور پھر وہ کوویڈ آئی سی یو کے کمرے میں ہے آج ، اور اب وہ پتا نہی کب تک آئی سی یو میں رہے گا”.
ٹریوس کیمبل نے 25 جولائی کی ایک فیس بک پوسٹ میں لکھا ، “میں اپنے تمام بلٹ پروف دوستوں کو گواہی دے رہی ہوں جو باہر ہیں ، یہ وقت ہے کہ آپ اپنے خاندان کی حفاظت کریں ، پھیپھڑوں کو طویل عرصے تک نقصان نا پہنچنے دیں یا یا موت تک نہ لے جائیں ، براہ کرم ویکسین لگوائیں اور فضول باہر نہ نکلیں ۔”

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں